Často kladené otázky

Neustále se snažíme zvyšovat kvalitu našich služeb a spolupráci s klienty. Proto jsme připravili přehled nejčastějších otázek, se kterými se setkáváme prostřednictvím telefonátů a kontaktních formulářů. Pokud byste nenašli odpověď na některou ze svých otázek, rádi Vám ji zodpovíme telefonicky (+420 774 929 936), e-mailem (info@zaverecne-prace.cz) nebo přes live chat v rohu této webové stránky.


Jak si mohu objednat vaše služby?

Prvním krokem je vyplnění nezávazné předběžné objednávky, kterou najdete na našich stránkách. V případě nejasností nás můžete kdykoli kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.


Kdy a jak se dozvím konečnou cenu své objednávky?

Konečná cenová kalkulace závisí na časové a obsahové náročnosti. Přibližnou cenu zjistíte ihned po vyplnění předběžné objednávky. Přesnou cenu Vám zašleme na e-mail během několika hodin od přijetí objednávky – v mnoha případech je to během několika minut.


Jak probíhá zpracování mé objednávky?

Po dohodě a schválení cenové nabídky Vám přidělíme mentora. V systému najdete harmonogram s ukázkami, termíny průběžných výstupů naší práce a rozpis plateb. Platbu rozdělujeme do 3 až 4 částí v závislosti na úvodní konzultaci. Komunikace probíhá výhradně prostřednictvím interního systému. Veškeré připomínky z Vaší strany jsou vždy zohledněny.


Jak mohu objednávku uhradit?

Platbu lze provést převodem nebo vkladem na účet uvedený v automatickém e-mailu po přijetí objednávky.


Kdy je potřeba provést platbu?

Platba probíhá jednorázově (u menších objednávek) nebo ve splátkách. O této skutečnosti budete informováni e-mailem. Pro další platby bude vytvořen harmonogram.


Jak si mohu kontrolovat průběh zpracování a kvalitu?

V detailu objednávky najdete harmonogram s přesnými termíny odevzdání jednotlivých výstupů.


Kdo zpracovává moji objednávku?

Naše personální politika je přísně zaměřena na důkladný výběr kvalitních mentorů.


Jak mi můžete zaručit originalitu?

Každá objednávka je připravována na základě konkrétních požadavků a specifikací. U nás máte garanci jedinečného a originálního obsahu.


Co když nebude něco podle mých představ?

Díky systému postupného odevzdávání a Vaší průběžné kontrole se to v podstatě nemůže stát. V případě potřeby provádíme úpravy až do Vaší úplné spokojenosti.


Jakým způsobem získám ke všemu přístup?

V detailu objednávky se nachází chat box, kde si můžete kdykoli stáhnout všechny dokumenty.


Jak dlouho trvá expresní zpracování a garantujete termín?

Termín si nastavíte v objednávce sami a z naší strany bude vždy 100% dodržen.


Musím při objednávce uvádět své osobní údaje? Je zaručena moje anonymita?

K Vašim osobním údajům nemá přístup nikdo jiný a používáme je výhradně pro fakturační účely. Pokud máte obavy, můžete zadat jakékoli fakturační údaje. Prosíme Vás ale o správné kontaktní údaje (e-mail a telefonní číslo), abychom se s Vámi mohli spojit a zaslat Vám nabídku. Ochrana osobních údajů a diskrétnost klientů je pro nás nejvyšší prioritou. Vaše údaje nikdy nebudou zpřístupněny třetím stranám a vše, co nám sdělíte, je považováno za obchodní tajemství.


Mám možnost komunikovat přímo s mentorem?

Z důvodu zachování anonymity probíhá komunikace výhradně prostřednictvím chatu.


Lze rozdělit platbu do více splátek?

Pokud právě nemáte dostatek financí, platbu můžeme bez navýšení rozdělit na více částí. Tuto možnost lze předem konzultovat.


Mám další otázky nebo urgentní objednávku, na koho se mohu obrátit?

Pokud potřebujete okamžitou pomoc, použijte chat v pravém dolním rohu. Pokud jsme online, můžete ihned začít konverzaci, nebo nám zanechte zprávu přes e-mail, kontaktní formulář, nebo nás kontaktujte telefonicky.